52 Efter (258)


Efter blomning kommer frösättning. Här, den vackra frukten hos buskmagnolian.

4 kommentarer:

  1. Vad fin. Trodde först det var en exotisk frukt av något slag.

    SvaraRadera
  2. Naturen är fascinerande.

    SvaraRadera
  3. Vacer gammeldags röd färg på den frukten där i dunklet under bladen.

    Vill tacka för att du tagit dig tid att kommentera mitt inlägg Chansning. Jag tycker att det är diskussioner av det slaget som egentligen ger något, som för mitt bildseende framåt. Du har också graderat bilderna efter ungefär samma funderingar som jag hade. Att det sedan är en grabb och inte en tjej som trillar på rumpan har ju ingen betydelse för någon annan än grabben i fråga och han får ju aldrig se bilden. :)

    SvaraRadera
  4. Tänk vad det innehåller mycket vackert!

    SvaraRadera

Berätta gärna vad du tycker om mitt foto eller vad det får dig att tänka på.

Tack för din kommentar!